Yes, det är sant..

Det här låter kanske helt sjukt, men det är sant.
Jag har typ valt ut låtar till dom som har försvunnit. Så varje gång den låten spelas på radion så tänker jag på den personen/djuret. Jag tänkte ge 3 ex.
& dom här ''förslagen'' jag ger nu, det är sant. Alltså, jag har förlorat dom på riktigt.
-
Fiffi ♥
Min hamster som gick bort 9 Juli. Saknar henne något enormt. Hon betydde världen för mig. Jag fick lov att avliva henne, för hon hade två cancerknölar.. Jag saknar dig, & det vet du. Den här låten just för att jag är inte samma person utan dig. I will never bee the same, without you.
-
Buckita ♥
Du var en underbar häst. Helt amazing när man red. Tyvärr fick du hovbensrottation & var tvungen att avlivas. Hoppas du har det bra älskling, i love you. Den här låten just för att första videon vi kollade med dig på, då var den här låten i bakrunden. & du var amazing. Cu'z your amazing, just the were you are.
-
Hugo ♥
Hugo, du var underbar. Men vi passade inte tillslut. & ja, därför gjorde jag slut. Jag ångrar det inte, men jag gör det här för att du ska veta att jag har kvar alla foton/dikter & brev du gav mig. Dom står på mitt nattduksbord. & ja. Jag älskar dig. Som kompis. (Nej, Hugo har inte dött.) Den här låten just för att jag aldrig träffat någon som dig. Someone like you..
Kommentarer
Postat av: Dana

Gud vilken fin blogg du har sötis :)

2011-11-08 @ 21:01:50
URL: http://danaofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
VIP?

Ska vi kunna mejla?:

URL/Bloggadress:

Dina fina ord:

Trackback