Whats the point..?

Chattar med en av mina fantastiska bloggläsare på facebook just nu, & i en viss del av allt snällt hon skrev, höll jag med henne otroligt mycket ! Hon skrev ungefär såhär : ''fan vad söt du är mot dina läsare, och man kan lixom chatta med dig och du svarar aldrig drygt eller nått, (vissa bloggare/bloggerskor är fett dryga när man chattar med dom) grym blogg! fortsätt såhär Moa, du kommeer gå långt hoppas vi :D♥'' & då fattar ni meningen med mitt förra inlägg om er va . . ? Anyways så var det inte de jag skulle skriva om . Utan det va just den där delen om bloggerskor som svarar drygt . Whats the point ? Om jag chattar med en av min underbara läsare, varför ska jag svara drygt ? Jag har själv vart med om det här förut, det är inte OK enligt mig ! Skriver jag : '' Åh, jag älskar din blogg *****, sluta aldrig blogga ! '' Med typ 97923 hjärtan och smileysar, så svarar hon/han : '' Tack '' Ha-ha, det är ju fn skrattretande . . ? Man blir ju bara irriterad på bloggaren då.
Nej hörni! Jag blir :DDD <- sådär glad när ni kommer fram till mig/chattar med mig eller över huvud taget hör av er till mig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
VIP?

Ska vi kunna mejla?:

URL/Bloggadress:

Dina fina ord:

Trackback