Too beutifuls ♥

Ni är dom bääästa bloggläsarna som finns. Jag skojar inte. Ni finns där, ni gör min dag helt enkelt. Jag bloggar för att jag älskar att skriva, visst. Men det är faktiskt inte bara det. Dels alla kommentarer jag får, åååh, det är så underbart. När jag haft en dålig dag i tex skolan, så kommer jag hem och ser era fina kommentarer. Tyvärr hinner jag inte svara på alla era kommentarer, det tar alldeles för lång, och ni märker ju hur mycket plugg jag har osvosv.. En sak ska ni veta, det är ni som lyser upp min dag. Det är så jäklans kul att Ni tar Er tid av Er dag, åt att ge idolbilder/mailar, kommenterar osv, åt Mig!? Egentligen är det väl ganska sjukt? Ni läser om mitt liv och sitter och skriver en massa saker åt mig hela tiden. Åååh, får ett leende varje gång jag ser något sånt, tänk på det! Ibland har jag inte tid att svara, men det är av anledningar. Jag älskar att chatta med bloggläsare (@Moah Svantemark - [email protected] ) och kommer alltid att göra. Det är bäst att maila, för då lovar jag att svara. Kollar min mail dagligen - Endast jag. Det kan vara privat, om andra saker osv.
Anyways, meningen med det här inlägg var att ni ska veta -
Ni är underbara. ♥
Kommentarer
Postat av: Juhlinofsweden - Fanny Juhlin ;)

sv; Vadå ? Jag sa att jag kanske kunde , jag skrev till dug på facebook ju? :O kram

2011-11-23 @ 17:33:20
URL: http://juhlinofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
VIP?

Ska vi kunna mejla?:

URL/Bloggadress:

Dina fina ord:

Trackback