Strax krypa ner

Förlåt för den superdåliga uppdateringen idag.. Men imorgon när ni är i skolan, vilket jag inte kommer vara - NANANANA! - så kommer jag uppdatera super, så ni har 243442 inlägg när ni kommer hem & har tid för att läsa min blogg!! :D En massa nya idéer..

Tog nyss en dusch (fråga mig inte hur det gick med mitt ben..), med hårinpackning & sådär. Så det är skönt att ha fräscht hår! Äntligen säger jag bara ;) & just nu stter jag & chattar med en massa folk på facebook, riktigt najs kväll alltså! Ser ni? Man kan älska livet även fast man är bokstavligen H A N D I K A P P A D.
Anyways. Vi får se ifall det kommer ett till inlägg för er som är uppe längre & sådär, annars blir det här godnatt-inlägget!
Dream sweet dreams blogreaders ♥



Dana, kan du försöka sätta in den här igen..?
Kommentarer
Postat av: Sheina <33

Jag kan sätta in den om hon inte kan. :)

2011-11-07 @ 19:31:50
URL: http://pikminsheina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
VIP?

Ska vi kunna mejla?:

URL/Bloggadress:

Dina fina ord:

Trackback