Panik

Igår när jag kom hem så såg jag att Dana satt in designen på fel blogg, alltså den skulle suttit på min andra blogg, som jag tänkt länka idag. Så jag fick seriöst panik och sa det till Dana, + att alla mina läsare redan hade sett den då eftersom det var på dagen hon satte in den! & Såklart hade Dana inte sparat min gamla design - Det var helt enkelt kört. Men sen pratade jag med Wilma och hon erbjöd sig att göra en design, jag tror det var idag hon skulle det. Dessutom så hade jag gätt Dana fel bilder, headern ser ju inte så julig ut med allt gräs!? Åh klant.
Btw, nu vet ni hur det ligger till, och förhoppnings vis (Om Wilma har tid och ork) så kommer den nya bloggen komma upp ikväll.

Godmorgon älskligar!
Vaknade ganska tidigt, halv 9. Men det berodde nog på att bergat sög igår, så jag dansade typ inte. Satt på scenen och smsade med en söt kille istället ;) + Träffade Denice sötnos, vi har tänkt träffas här i veckan, vi får se hur det blir med det! A, Jag drog hem runt kvart över 9, jag orkade inte verkligen inte stanna kvar, det var typ 30 pers där!? Hur kul liksom?
By the way. Idag så kommer jag sitta bänkad framför datorn, göra läxa och lite sånt. För ikväll ska jag iväg till Sol (sötnos) för hon har 4 timmars fest i idrottssalen! Tur att jag inte är trött efter igår då. Kommer hem runt halv 11 kanske, tror inte det blir någon uppdatering efter det.
Dessutom så är mina kläder, mitt smink och min kamera kvar hos Astrid. Hämtar sakerna snart!



Till Wilma: Jag mailar dig så fort kameran är hemma, ska kolla om jag vill ha några bilder från igår osv.
PUUUUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
VIP?

Ska vi kunna mejla?:

URL/Bloggadress:

Dina fina ord:

Trackback