Moah svarar

Fick två kommentarer för några dagar sen. Tänkte att jag kunde svara på dom i ett inlägg eftersom personen inte hade någon blogg.

När ska du börja i skolan igen?
SVAR: Jo, alltså. Jag har ju inte kunnat gå, men nu kan jag äntligen det, i alla fall utan kryckor. Det är bara det att jag haltar som jag vet inte vad! Haha.. Men tillbaka till din fråga; Jag kommer förhoppningsvis börja i skolan nästa vecka ;)
'
Kan du visa en bild på ditt sår?
SVAR: Haha, nu undrar jag om du verkligen är seriös. För helt ärligt VET JAG att ni inte vill se det, + att det ser mycket hemskare ut på bilden än i verkligheten. Det är nog bara du som vill i så fall!
Kommentarer
Postat av: Nicole

Sv:



HUR FICK DU DIN BLOGG TILL NICKYS.SE?

Jag köpte ett domännamn på binero.se kostar typ runt 100 kr per år.



HAR DU EN KILLE? UNDRADE BARA, INGENTING DU BEHÖVER SVARA PÅ SÅKLART. MEN DET VORE KONSTIGT EFTERSOM DU HAR GALET FINT UTSEENDE.

Ååh va gulligt. Nej inte just nu men har haft några.



ÄR DIN BLOGG ''KÄND''?

Nej skulle jag inte säga. Men har runt 600 - 1000 läsare per dag :)



-OM DU HAR MÅNGA BESÖKARE, HUR FICK DU UPP STATESTIKEN?

Kommentera många bloggar, länka genom ditt facebook konto osv.

- HAR DU NÅGRA BLOGGTIPS TILL MIG? TACK PÅ FÖRHAND.

Samma som ovan :)

2011-11-11 @ 23:39:49
URL: http://nickys.se
Postat av: Elin

Jo, visst vill vi veta hur det ser ut :)

2011-11-13 @ 16:06:42
Postat av: Elin

Förresten, vad är det som har hänt? xd

2011-11-13 @ 16:12:12

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
VIP?

Ska vi kunna mejla?:

URL/Bloggadress:

Dina fina ord:

Trackback