Långsväng med hundarna och mamma

Hello bloggen!
Jag kunde verkligen inte sova mer än till halv 8, så jag gick upp och satte mig en stund vid datorn. Sen fixade jag frukost och satte mig framför tv:n med mamma. Vi kollade på nyheter eftersom att Rihanna ställde in konserten i Malmö igår! :O Hon va risig osv. Doktorn sa att hon inte skulle sjunga då.. Stackars alla som hade bokat hotell från Norge osv.
Anyways. Sen så gick jag och mamma + hundarna ut på en långpromenad, snackade och sådär. Jag har världens bästa mamma!
Förresten! Ska upp till stallet om en timma ungefär, men vill någon vara efter det? Hör av dig på Facebook! :D
Kommentarer
Postat av: Dellie ♥

svar: Tack för tipset :D Och hur vet du hur många läsare jag har egentligen .. ? För jag har inte inte 300, snarare 400 <3

2011-11-01 @ 10:05:51
URL: http://denicehedstrom.blogg.se/
Postat av: alva

Länkbyte?:)<3

2011-11-01 @ 10:39:33
URL: http://saahlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
VIP?

Ska vi kunna mejla?:

URL/Bloggadress:

Dina fina ord:

Trackback