Lägg då inte upp den?

Jag tror att det inte bara är jag som tycker det är irriterande när någon lägger upp en bild på tex bloggen/facebook, och sen skriver ''Fyfan vad ful, bjuuuder'' ''Ååh, så tjock jag är..'' eller något liknande? För det är väl inte bara jag som tycker så? Det ända man tänker på när man ser bilden är att den antingen vill få uppmärksamhet eller har grymt dåligt självförtroende. Det beror på om bilden nu var ''ful'' eller så. Inte om det är värsta fina, då fattar man att hon/han vill endast ha uppmärksamhet. Hellre att man skriver att den bilden var supersöt eller något, istället för att tigga uppmärksamhet. Det är bättre att säga positiva saker om sig själv! ;)
Jag i sommras.
Kommentarer
Postat av: Juhlinofsweden - Fanny Juhlin ;)

sv; Gud vad konstigt! kram

2011-11-23 @ 17:48:29
URL: http://juhlinofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
VIP?

Ska vi kunna mejla?:

URL/Bloggadress:

Dina fina ord:

Trackback