Inte riktiga jag

Hej, jag vet att jag har vart sämst på att uppdatera. Men det händer så mycket just nu. & Jag skulle inte skriva det här inlägget om jag inte hade något att berätta, tyvärr. I alla fall..
-
Jag har tröttnat jättemycket på att blogga nu. Allt känns så jobbigt. Jag sitter typ inte vid datorn längre. Så jag har liksom en ''press'' på mig..
Därför tänker jag uppdatera när jag vill nu, men minst 2 inlägg om dagen. & sen har jag en annan sak på G. Det kommer senare i inlägget-
Ni vet att jag heter Moah, har en 3 djur, älskar att shoppa och älskar min familj + vänner. Men jag har inte riktigt visat mitt egna ''jag''. Ni vet egentligen ingenting om mig.
& nu har jag bestämt mig. Jag ska göra en ny blogg, för att jag ska kunna visa vem jag är. Jag vill inte att mina läsare går runt & tror saker om mig som inte är sant. Därför tänker jag bevisa det.
Samtidigt tror jag att det blir mycket roligare att uppdater & få flera läsare när man har ett bloggnamn man trivs med, liksom, ''Moahslife''- ååh, garvar. & ja. sånt ni vet..?
Men jag kommer somsagt uppdatera er när jag har tid, orkar, och har någonting att skriva. Min blogg suger just nu. Ärligt, den gör det. & självklart kommer ni få veta vad min nya blogg heter sen, ska bara komma på ett namn. Adda mig på facebook @Moah svantemark, eller skriv en kommentar. Om du har blogg & kommer på ett namn jag kommer andvända mig utav, så får du en länk när min nya blogg är igång. Jag tror att det blir mycket bättre så..
Direkt när ni klickar in på den nya bloggen första gången kommer ni tänka, WOW, är det där Moahs blogg? Den kommer vara unik, det kan jag lova er.
Bloggen räknas med att vara klar runt 1 December.


Kommentarer
Postat av: Nellie

Skicka en länk till min blogg då ^^

2011-11-12 @ 20:43:34
URL: http://mustasch.bloggplatsen.se
Postat av: johanna

du blir så fin på bilder<3

2011-11-12 @ 21:44:20
URL: http://joho.bloggplatsen.se
Postat av: Wilma Stenhardt

Nu är vinnarna av "gissa kändisen" ute på bloggen.

Kolla in och se om du hade rätt!

2011-11-13 @ 15:42:26
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/
Postat av: Adna - you know my name, but not my story.

fin blogg!

2011-11-13 @ 17:03:44
URL: http://aaadnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
VIP?

Ska vi kunna mejla?:

URL/Bloggadress:

Dina fina ord:

Trackback