Hösten&Våren - Denices åsikt

Nu undrar ni säkert varför jag lägger ut Denices åsikt här på bloggen, men om ni läser det hon skrivit. Så kommer ni fatta varför jag la ut det.
-
''Alla klagar på hösten men jag älskar hösten , det är så skönt & svalt ute & det är så sjukt fint ute ! Massa färgglada löv överallt, haha ! (: Jag älskar hösten , hösten&våren är dom bästa årstiderna enligt moi !  Sommar är ju nice, men det är för mycket småkryp&skit , vintern är för kall, nice med snö men för kallt ! Så våren&hösten är liksom mitt emellan, perfect !''
-
Jag har ju själv skrivit i många inlägg om att jag älskar hösten. Dessamma med våren. & jag & den där tjejen verkar tycka exakt likadant när det gäller årstider. Våren&Hösten är dom absolut bästa! Somsagt, det blir en helt annan luft, lagom varmt/kallt & alla löv & ja.. Loove ♥
-
Vill NI läsa om Denices underbara liv? Som jag säger, Check it out ^^
Klicka på bilden för att komma till bloggen.


Hur söt..?
Plus att jag och Denice har en sak på G mellan våra bloggar ;) Mer om det sen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
VIP?

Ska vi kunna mejla?:

URL/Bloggadress:

Dina fina ord:

Trackback