För bra för att vara sant..-

NI SKA BARA VETA VEM JAG & SHUNASHY CHATTADE MED IGÅR, KAN INTE FATTA ATT DET ÄR PÅ RIKTIGT!!?



Längst upp där det står: *****, i love you.♥ Ser man inte att det är jag som skickat, men om ni kollar på bilden längst ner i vänstra hörnet ser ni det.
O M G, ni kan bara inte fatta hur glada jag & Shunashy vart. Vi har fått CHATTAT med EN RIKTIG kändis på facebook. Inte vilken kändis som helst, utan min dröm..! & JA det är han. Mer än så tänker jag inte säga, för vem det är, de är min och Shunashys lilla hemlis. ^^ Men ni får självklart gissa, but don't wait for a answere!

Shit, det är inte sant..

UPDATE: ( Alltså, det är sant. ;) )
Kommentarer
Postat av: Tilda Höij

DET ÄR VÄL INTE JUSTIN BIEBER?

2011-11-08 @ 20:54:16
URL: http://tda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
VIP?

Ska vi kunna mejla?:

URL/Bloggadress:

Dina fina ord:

Trackback