Berga

Direkt efter skolan i fredags så tog jag, Astrid och Vickan bussen till Centrum. Där gick jag och Astrid runt eftersom att Vickan skulle hem och hämta kläder. Jag orkar inte ta allting med det vart kaos i slutet när vi skulle ta bussen hem till Astrid. I alla fall så gick vi runt i Centrum, köpte lite godis och sådär. Sen så var det någon kille som precis hade öppnat sin ''stylistaffär'' så han frågade ifall vi ville att han skulle fixa vårat hår, gratis. Och eftersom vi kanske inte skulle hunnit fixa håret annars så sa man ju såklart ja ;) Hörni, jag rekomenderar det verkligen! Det ligger i gammla Centrumet vid Akademibokhandeln. Tyvärr tar dom betalt nu!
Bergat sög somsagt. Så jag satt och smsade med en kille under tiden tills jag fick nog och gick hem.
Intressantare än så var det inte.






Kommentarer
Postat av: natta ♥

OMG vad fin du va på dom bilderna! Skit söt ju?! Jätte fin blogg btw ^^ ♥

2011-11-27 @ 22:12:05
URL: http://dubbelniornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
VIP?

Ska vi kunna mejla?:

URL/Bloggadress:

Dina fina ord:

Trackback